Monday, January 30, 2012

Kwn perlu tau semua ke? Tak kan? :)

Dah tau takesah, nak amik tau lebih-lebih. Tolonglah, RIMAS! Ingat lagi perkataan ni? Yang kau selalu guna nak bantai aku dulu? Jgn kata tak ingat, mmg pelempang la kau dapat. Tak payah nak get involve sgt la dgn hidup aku. Kwn tu mmg kwn, tapi adakah bermaksud kau perlu tau semua? Takkan? Diam-diam sudah. Benda ni mmg kecik tapi aku dah pendam lama dah. "** bukan kwn ct ke?" or "kita ni bkn kwn ke?" adalah senjata kau yang aku rasa kau rasa dapat melemahkan aku, tapi tidak sesekali. Naik menyampah aku dgr. Mula-mula bolehlah layan, nak jaga hati kau kononnya, tapi dah naik lemak pulak skrg. Tak payah nak menyentap sgt la eh, dah besar panjang, buat cara dah besar. Kau kan dah ada awek skrg kan? Comel, bijak, baik, semuanya lebih dari aku. Jaga yang tu je. Tak payah nak flirting sgt, jgn jadi jantan tak guna sudah eh? :) Oh yea btw, kau tak suka aku yang dulu? I dont give a shit. Tak suka aku yang sekarang pulak? I dont give a damn :) Aku hidup kat atas muka bumi ni bukan utk memuaskan hati sesapa. Lagi lagi kau! You Go Die. Peace. :)

0 shouts:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com